Ruilen & retourneren

Kan ik mijn aankoop omruilen?
Ja. U kunt uw aankoop bij edelsmid & edelsteenkundige Pauline Hoekman omruilen. Dit kan alleen mits het artikel onbeschadigd is en netjes in de (eventuele) verpakking zit. 

Kan ik mijn artikel retourneren?
Ja. U kunt uw aankoop bij edelsmid & edelsteenkundige Pauline Hoekman ook retourneren, mocht u dit willen. Als u uw aankoop wilt retourneren krijgt u het aankoopbedrag weer teruggestort op uw rekening (dit geldt niet voor de verzendkosten). Houdt hierbij rekening met ca. 7 dagen verwerkingstijd, nadat het artikel binnen is.

Hoe zit het met de verzendkosten?
Verzendkosten voor producten die retour komen zijn voor uw eigen rekening. Dit geldt zowel voor de kosten als voor het risico. Zorg daarom dat u bij het verzenden van een artikel altijd om een barcode vraagt, zodat u zelf kunt achterhalen waar uw post en/of pakketje is gebleven.

Heeft u nog andere vragen wat betreft het ruilen en retourneren, kunt u contact opnemen met Pauline via de mail of telefonisch.